e-Mutabakat, beyanname alış (BA), beyanname satış (BS), cari hesap mutabakatları ve ekstre karşılaştırma işlemlerini faks ve telefon kullanmadan tüm cari hesaplarınız için toplu olarak kolay ve hızlıca yapabileceğiniz bir elektronik sistemdir.
İşletmenizin Gelir İdaresi Başkanlığı'na (GİB) gönderilecek BA-BS formları öncesi tüm alacak ve borç hesaplarının eşitlenmesine olanak tanır. Ayrıca diğer işletmelerle BA-BS ve ekstre karşılaştırma işlemlerini yapmanızı ve karşılıklı olarak mutabık kalmanızı sağlar.
- Hem masaüstü hem de bulut iş çözümleriyle tam entegre olarak çalışır.
- Zaman, kâğıt, işgücü, arşivleme ve kargo maliyetlerinizden tasarruf eder, faks ve telefon kullanmadan tüm carileriniz için toplu olarak yapabileceğiniz bir sistem sağlar.
- Mutabakat e-postası ve kullanıcı sınırlaması olmadan kullanılabilir.
- Elektronik ortamda, hızlı, kolay ve güvenilir bir şekilde çalışarak oluşabilecek hataları ortadan kaldırır.
e-Mutabakat Hizmetinden Faydalanma Yöntemleri
1) Mikro Ticari Paket Program ve e-Mutabakat Modülü
Mikro Programı ve ücretsiz olarak satın almış olduğunuz e-Mutabakat modülü sayesinde Form BA/BS ve Cari Hesap Mutabakat işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
e-Mutabakat Aktivasyon Adımları
Satın almış olduğunuz Mikro programınıza istinaden kullanıma hemen başlamak için;
e-Mutabakat servisinizi kullanmaya başlamadan önce 0850 225 10 10 numaralı telefondan e-Mikro destek hattına ÜCRETSİZ ulaşarak ayarlarınızı yaptırabilirsiniz.
Sıkça Sorulan Sorular
E-Mutabakat nedir?
e-Mutabakat, beyanname alış (BA), beyanname satış (BS), cari hesap mutabakatları ve ekstre karşılaştırma işlemlerini faks ve telefon kullanmadan tüm cari hesaplarınız için toplu olarak kolay ve hızlıca yapabileceğiniz bir elektronik sistemdir.
E-Mutabakat hizmetinden kimler faydalanabilir?
Uygulamadan yararlanmak isteyen her şirket faydalanabilir. Zorunluluk içeren bir hizmet değildir.
E-Mutabakat’dan nasıl faydalanabilirim?
Mikro Yazılım Ticari Programı olan her kullanıcı e-mutabakat hizmetinden faydalanabilir. Aktivasyon Adımları sekmesinden e-Mutabakat hizmetini kolayca ÜCRETSİZ olarak aktive edebilirsiniz.
E-Mutabakat’dan faydalanmak için mali mühür almam gerekiyor mu?
Hayır.
E-mutabakat gönderimi nasıl yapılır?
Mikro Programı içerisinden otomatik olarak yapılarak mutabakat yaptığınız müşterinize mail gönderimi gerçekleşir.
E-Mutabakat’tan faydalanmak için E-Fatura uygulamasına geçmem gerekiyor mu?
Hayır.
E-Mutabakat ücretli midir?
E-Mutabakat aktivasyon ve modül ücreti yoktur. Her bir e-Mutabakat için mevcut kontör paketinden 1 kontör düşmektedir.
Her bir eMikro hizmeti için farklı E-Kontör paketleri satın almam gerekir mi?
E-Kontör”, Mikro Yazılımevi’nin tüm e-mikro hizmetlerinde kullanılacak ortak para birimidir. Bu nedenle, tüm hizmetler için tek bir paket almanız yeterlidir.
E-Kontör paketini nasıl satın alabilirim?
www.emikro.com.tr sayfasına giriş yaparak “Kontör Satın Al “seçeneği ile veya çalışmış olduğunuz Mikro İş ortağını ile iletişime geçerek satın alabilirsiniz.
E-Kontör paketini aylık mı satın almam gerekiyor?
Her ay kontör alım zorunluluğu yoktur.E-Kontör paketlerinde yer alan kontörlerinizi 12 ay süre ile sınırlı olmak koşuluyla satın almanızı takip eden aylarda kullanabilirsiniz.
Bu sayede harcamalarınızı küçük parçalara bölerek nakit akışınızı optimum şekilde yönetebilir ve kontör tüketiminizi kontrol altına almış olursunuz.
Çözüm ortağımız size uygulamalı Mikro Yazılım programları sunumu yapacak. Böylece ürünlerimizle tanışacak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak seri ve modülleri kolayca tespit edeceksiniz.
Mikro Yazılım kurumsal programlarından birini kullanıyorum.