E-Mutabakat nedir?
e-Mutabakat, beyanname alış (BA), beyanname satış (BS), cari hesap mutabakatları ve ekstre karşılaştırma işlemlerini faks ve telefon kullanmadan tüm cari hesaplarınız için toplu olarak kolay ve hızlıca yapabileceğiniz bir elektronik sistemdir.
E-Mutabakat hizmetinden kimler faydalanabilir?
Uygulamadan yararlanmak isteyen her şirket faydalanabilir. Zorunluluk içeren bir hizmet değildir.
E-Mutabakat’dan nasıl faydalanabilirim?
Mikro Yazılım Ticari Programı olan her kullanıcı e-mutabakat hizmetinden faydalanabilir. Aktivasyon Adımları sekmesinden e-Mutabakat hizmetini kolayca ÜCRETSİZ olarak aktive edebilirsiniz.
E-Mutabakat’dan faydalanmak için mali mühür almam gerekiyor mu?
Hayır.
E-mutabakat gönderimi nasıl yapılır?
Mikro Programı içerisinden otomatik olarak yapılarak mutabakat yaptığınız müşterinize mail gönderimi gerçekleşir.
E-Mutabakat’tan faydalanmak için E-Fatura uygulamasına geçmem gerekiyor mu?
Hayır.
E-Mutabakat ücretli midir?
E-Mutabakat aktivasyon ve modül ücreti yoktur. Her bir e-Mutabakat için mevcut kontör paketinden 1 kontör düşmektedir.
Her bir eMikro hizmeti için farklı E-Kontör paketleri satın almam gerekir mi?
E-Kontör”, Mikro Yazılımevi’nin tüm e-mikro hizmetlerinde kullanılacak ortak para birimidir. Bu nedenle, tüm hizmetler için tek bir paket almanız yeterlidir.
E-Kontör paketini nasıl satın alabilirim?
www.emikro.com.tr sayfasına giriş yaparak “Kontör Satın Al “seçeneği ile veya çalışmış olduğunuz Mikro İş ortağını ile iletişime geçerek satın alabilirsiniz.
E-Kontör paketini aylık mı satın almam gerekiyor?
Her ay kontör alım zorunluluğu yoktur.E-Kontör paketlerinde yer alan kontörlerinizi 6 ay süre ile sınırlı olmak koşuluyla satın almanızı takip eden aylarda kullanabilirsiniz.
Bu sayede harcamalarınızı küçük parçalara bölerek nakit akışınızı optimum şekilde yönetebilir ve kontör tüketiminizi kontrol altına almış olursunuz.