Giriş Yap Kayıt Ol
Şifremi Unutum
Bize ulaşın

BİZİ ARAYIN: 0850 225 10 10

GİRİŞ
KAYIT OL KONTÖR SATIN AL

KAYITLI ELEKTRONİK POSTA (KEP) NASIL ALINIR?

Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) nedir?

Standart E-posta adresleri artık hayatlarımızın her anında görmekte olduğumuz şeyler haline geldiler. E-posta adresleri bilginin kolayca ve düşük maliyetle gönderilmesini sağladıkları için yoğun şekilde kullanılmakta olan iletişim araçları haline gelmişlerdir. Ancak Standart Elektronik Posta (SEP) ile kurulan iletişimlerden kaynaklanabilecek çeşitli sıkıntılar vardır. İlk olarak SEP yeterince güvenli değildir. Dahası, SEP ile iletişim taraflar tarafından inkar edilebilmektedir. Bu nedenle hukuken kesin olarak geçerli bir iletişim kanalı ihtiyacı söz konusu olmuştur. Kayıtlı Elektronik Posta tam olarak bu ihtiyacı karşılamak için ortaya çıkmıştır. Kayıtlı Elektronik Posta, ticari ve hukuki yazışma ve belge paylaşımlarını oldukları şekliyle korur. Alıcı kimliğini kesin olarak tespit eder ve içeriğin kesinlikle değişmemesi güvencesi verir. Yazışmalarınızı yasal anlamda geçerlilik sahibi ve hukuken kesin delil haline getirir. 

Elektronik Posta’nın yararı, Kayıtlı Elektronik Posta sayesinde yazışmalarınızın hukuki delil statüsü kazanmasıdır. Bu kanaldan yaptığınız yazışmalar, aksi yönde kanıt olmaması halinde mahkemelerde kesin delil olarak kabul edilirler. Kayıtlı Elektronik Posta’ya geçmek suretiyle pek çok durumda mağduriyet yaşamanızın ve hukuken sıkıntılı durumlara düşmenizin de önüne geçmiş olursunuz. Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) çözümlerinde Mikro Yazılım uzmanlığı: Mikro KEP 30 yıllık yerli muhasebe yazılımı devi Mikro Yazılım’ın Kayıtlı Elektronik Posta çözümlerine hemen geçiş yapın. 

Mikro Yazılım’ın Kayıtlı Elektronik Posta çözümlerinin avantajları şunlardır: 

● BTK’dan KEP sistemi işletme yetkisi almaya hak kazanan ilk kurumsal yazılım şirketidir. 

● Mikro Yazılım’ın tam entegrasyonuyla tek platformdan Mikro KEP ve Kurumsal Yazılım hizmetlerini aynı anda alabiliriniz. 

 e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter saklama ve Mikro KEP hizmetleri aynı platformdan Mikro Yazılım ile alınabilmektedir. 

● Mikro KEP, My E-Kontör sistemi ile çalışmaktadır. Alınan kontörler Mikro KEP ve e-hizmetler için kullanılabilmektedir. 

Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) nasıl alınır? 

Kayıtlı Elektronik Posta almak için yapılması gerekenler son derece basit. Önce Mikro KEP hesabı açmak için https://www.mikrokep.com.tr/ adresine girin ve “Nasıl Kayıt Olurum?” butonuna tıklayın. Burada karşınıza çıkacak mavi renkli ‘Kayıt Olmak İstiyorum’ butonuna tıklayın. Bireysel veya kurumsal hesap açmak istiyorsanız ilgili bölüme tıklamanızın ardından yönlendirildiğiniz ekranda bilgilerinizi doldurun. Eğer bireysel hesap açacaksanız e-İmza kullanarak ya da kimliğinizi teyit edecek başka bir yolla hesabınızı açabilirsiniz. Kurumsal hesaplar da e-İmza ile açılabilmektedir. Ancak talep edilen belgeleri mail yoluyla Mikro Yazılım’a göndermeniz gerekmektedir.

Ürün Talep Formu

Ürün Talep Formu

Çözüm ortağımız size uygulamalı Mikro Yazılım programları sunumu yapacak. Böylece ürünlerimizle tanışacak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak seri ve modülleri kolayca tespit edeceksiniz.
Mikro Yazılım kurumsal programlarından birini kullanıyorum.