Giriş Yap Kayıt Ol
Şifremi Unutum
Bize ulaşın

BİZİ ARAYIN: 0850 225 10 10

GİRİŞ
KAYIT OL KONTÖR SATIN AL

KİMLER KAYITLI ELEKTRONİK POSTA (KEP) ALMAK ZORUNDA?

Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) nedir?

Kayıtlı Elektronik Posta, ticari ve hukuki yazışma ve belge paylaşımlarını oldukları şekliyle korur. Alıcı kimliğini kesin olarak tespit eder ve içeriğin kesinlikle değişmemesi güvencesi verir. Yazışmalarınızı yasal anlamda geçerlilik sahibi ve hukuken kesin delil haline getirir. Kayıtlı Elektronik Posta’nın yararı, Kayıtlı Elektronik Posta sayesinde yazışmalarınızın hukuki delil statüsü kazanmasıdır. Bu kanaldan yaptığınız yazışmalar, aksi yönde kanıt olmaması halinde mahkemelerde kesin delil olarak kabul edilirler. Kayıtlı Elektronik Posta’ya geçmek suretiyle pek çok durumda mağduriyet yaşamanızın ve hukuken sıkıntılı durumlara düşmenizin de önüne geçmiş olursunuz. 

Kimler Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) almak zorunda? Kimlerin Kayıtlı Elektronik Posta alması gerekiyor? Aslında şirketlerin KEP alınması mevzuatta açıkça zorunlu kılınmamıştır. Ancak 19 Ocak 2011 tarih ve 27820 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Tebligat Kanunu ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun”da Tebligat Kanunu’na eklenen “Elektronik Tebligat” başlıklı 7/a maddesi uyarınca; anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlere elektronik yolla tebligat yapma zorunluluğu getirilmiştir. Anonim, limited ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketlerin elektronik yolla tebligat yapmasının gerekmesi nedeniyle tebligatların elektronik yoldan yapılabilmesi amacıyla elektronik tebligatta bulunmaya uygun elektronik posta adresleri alınması gerekmektedir. Bunun yapılması da bir KEP alımını bir anlamda zorunlu kılmaktadır. Bu nedenle kriterlere uymakta olan gerçek ve tüzel kişilerin mağdur olmamaları adına KEP almaları gerekmektedir. Ancak mevzuatta belirtilmiş gerçek ve tüzel kişiler dışında kalanların elektronik yolla tebligatta bulunma zorunluluğu olmamasından dolayı bu gerçek ve tüzel kişilerin KEP almaları zorunlu değildir. 

Mikro Yazılım Kayıtlı Elektronik Posta çözümü: Mikro KEP 30 yıllık yerli muhasebe yazılımı devi Mikro Yazılım’ın Kayıtlı Elektronik Posta çözümlerine hemen geçiş yapın. 

Mikro Yazılım’ın Kayıtlı Elektronik Posta çözümlerinin avantajları şunlardır: 

● BTK’dan KEP sistemi işletme yetkisi almaya hak kazanan ilk kurumsal yazılım şirketidir. 

● Mikro Yazılım’ın tam entegrasyonuyla tek platformdan Mikro KEP ve Kurumsal Yazılım hizmetlerini aynı anda alabiliriniz. 

● e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter saklama ve Mikro KEP hizmetleri aynı platformdan Mikro Yazılım ile alınabilmektedir. 

Mikro KEP, My E-Kontör sistemi ile çalışmaktadır. Alınan kontörler Mikro KEP ve e-hizmetler için kullanılabilmektedir.

Ürün Talep Formu

Ürün Talep Formu

Çözüm ortağımız size uygulamalı Mikro Yazılım programları sunumu yapacak. Böylece ürünlerimizle tanışacak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak seri ve modülleri kolayca tespit edeceksiniz.
Mikro Yazılım kurumsal programlarından birini kullanıyorum.