Destek

0(850) 200 20 30

Kullanıcılarımızın acil sorunlarını çözümlemek ya da sorularına cevap vermek amacı ile kurulan bu servisimiz hafta içi 08:30 - 18:30 arasında hizmet vermektedir. +90 850 200 20 30 numaralı telefon hattından ulaşabileceğiniz e-Mikro Destek, sorununuzu en kısa sürede çözecektir.

Telefon Desteği

  • Sorunun nereden kaynaklandığını tespit ediniz yada telefon açmadan önce sorun yaşadığınız ekranı açınız. Bunun yanında not almak üzere kağıt ve kalem bulundurunuz.
  • Öncelikle çalıştığınız şirketin ismini, kendi isminizi, size ulaşabileceğimiz telefon ve faks numaralarını belirtiniz. Destek görevlisine bu bilgileri kayıt etmesi için zaman tanıyınız.
  • Görüştüğünüz Mikro destek görevlinizin ismini mutlaka kayıt ediniz.
  • Destek görevlisi size sorununuzu gidermek için izleyeceğiniz yolu anlatacaktır. Bu bilgilerin notunu alınız ve bu sorunla karşılaşabilecek diğer arkadaşlarınıza iletiniz.

e-Posta Desteği

e-Posta desteğine http://www.emikro.com.tr adresinde destek bölümünden sorularınızı iletebilir, uzman personelimizden yardım ve bilgi alabilirsiniz. Bu hizmetimizden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

Uygulama Dosyaları

My E-Fatura Uygulama Dosyası
E-Fatura Uygulama Dokümanı
e-Arşiv ve Mikro Yazılım Programlarında Uygulaması
My E-Defter Uygulama Dosyası

e-Mikro Hizmetlerine Kayıtlı Olmayan Müşteriler için E-Defter Saklama Kaydı İşlemleri
e-Mikro Hizmetlerine Kayıtlı Müşteriler için e-Defter Saklama Üyelik ve Kullanim İşlemleri

Başka Sorunuz?

Navigasyon